Thursday, September 3, 2009

bengang...

Assalammualaikum dan salam sejahtera!! aku tau korang mesti sket ati coz x jmpa aku punya blog...skunk aku tulis skema skit ats permntaan ramai sbb dorang kte x hm aku tulis pe...
k...bengang?? pnah alami sindrom ni?? sme org rse!! ni xda kaitan dgn lagu hakim(AF7) 2....tau r best tp mmg xda kait mengait r..bau-bau bacang pon xde lnsung! k r jauh tersasar dri topik kte!! aq sbnrnye..bengang dgn result trial aq...aq dpt 5A 4B je..huhu..sdey r nk mnx borang sbp(sekolah asrama penuh) kat ckgu hanan die bleh ckp aku x layak...die kte 6A ke ats je bleh isi borang! lg satu je A... 2 pon nk kdekut...bak kte ustazah " x bwk mati nye....bnda dunia nie" 
yg plg bengang dy bleh kte klas ktorg x lyak msuk sbp!!
satu klas bengang ngan die!! hm...aq sbnrnye nga bowsan so lau da typing error ke pe sory la ea...bulan pose...so maafknla...tp tahap bengang x ilang ag...bowsan gak mlm2 ni...aq da r..selsema n batuk...!!

naylla baek..

No comments:

Post a Comment