Monday, February 20, 2012

awkward, weird, janggal...pelik...

hurm...ada banyak sinonim..dan ada jugak sesetengah perkataan yang aku rase maksud dia pelik tapi sbenarnya tak...credit to inche funny...sebab berjaya kenakan aku hari tu...never mind..
ok...seriously..da lama daaa aku tak update...
hurm...pe sebab aku update ea?? bukan ramai orang bace un..oh yaa... inche funny aku baca tu yang berkobar2 (poyo je) tu...na update...
acctually...aku pernah dapat tawaran buat novel..tapi entah laaa..ta sure arr na wat cerita pasal pee...oh ya sape ada idea bagi laa tao ea...hahahaa...i miss my inche tunang so much...
inche tunang = inche funny...
that is one of the equation...but there is one equation that im hoping will be my fate...

inche tunang + me = love untill jannah...amin....

No comments:

Post a Comment